Instructiuni de lucru la Fise de evaluare profesionala anuala

  • Share
  • Sharebar
  • Share

In meniul Resurse Umane din modulul de salarii, incepand cu versiunea 8.0.84.0 aveti posibilitatea generarii Fiselor de evaluare ale angajatilor si a Rapoartelor de evaluare anuale. Aceste formulare sunt cerute de legislatia muncii.

Pasii de generare sunt:

1. Definirea criteriilor de evaluare, a semnificatiei punctajului si a evaluatorilor

2. Intocmirea efectiva a fiselor.

Pentru definirea criteriilor de evaluare

  • apasati pe Resurse Umane ->Criterii De Evaluare a personalului
  • selectati anul pentru care se face evaluarea si apasati Continua
  • selectati categoria de personal (functii de conducere/executie). Pentru fiecare din aceste categorii puteti defini criterii specifice. Dupa selectia categoriei vor aparea criteriile, sectiunile si variantele de apreciere.
  • Selectati categoria generala a criteriilor, apoi sectiunea. La fiecare sectiune definiti variantele de apreciere si punctajul la fiecare din aceste variante.
  • Puteti edita categoriile, sectiunile si variantele de punctaj prin Click-dreapta pe tabelul dorit.
  • La final, este obligatoriu sa completati numele evaluatorului (evaluatorilor). Ignorarea acestui pas va conduce la imposibilitatea generarii fiselor.
  • De asemenea, programul propune calificativele care se vor acorda, in functie de punctajul obtinut. Puteti modifica aceasta grila
  • Criteriile de evaluare se definesc separat pentru functii de conducere, respectiv executie. MastercontFree a implementat un model de criterii pe care il puteti folosi sau adapta la specificul dvs.

Pentru intocmirea fiselor de evaluare si a rapoartelor de evaluare:

  • Resurse umane -> Fise de evaluare
  • selectati anul si apasati pe continua. La prima rulare pentru firma selectata, va aparea un ecran in care sa definiti persoanele care ocupa functii de conducere. Din lista din stanga selectati cate o persoana si apasati pe >. Se va copia in box-ul din dreapta. Daca doriti sa o stergeti, stergeti-o din acel text-box. Restul persoanelor neselectate vor fi considerate ca facand parte din functiile de executie. Cand ati mutat in dreapta toate persoanele de conducere, apasati jos pe Confirma.
  • selectati categoria de personal (conducere/executie)
  • selectati evaluatorul
  • selectati fiecare angajat in parte. Se va deschide un tabel in care operati raspunsul la fiecare din sectiuni, in functie de evaluare. Aveti posibilitate de automatizare prin acordarea unui punctaj fixat la toate sectiunile. Deasupra tabelului selectati nr. de puncte acordate la fiecare din sectiuni, pt. angajatul curent, apoi apasati pe “Completeaza automat”.
  • completati in partea de jos restul de date cerute (obiective, comentarii, etc.)
  • cand terminati cu un angajat, selectati altul sau apasati pe Urmator/Anterior si repetati pasii de mai sus.
  • Daca doriti sa tipariti fisele, apasati jos-dreapta pe Tipareste->Fisa/Raport, in functie de optiunile dvs. (pentru angajatul selectat ori pentru toti.

Leave a Comment